SECRET GARDEN

26/10/2016







After one month living in Prague I FINALY went on a walk. Since the day I moved in I have been only running around and buying things I needed for our tiny flat, writing essays or reading mind blowing texts for my english classes - now let's everyone read Jonathan Swift's Modest Proposal -  and I had NO time for discovering lovely places. But on Monday my friend and I went to Stromovka park. Well, I knew that this place exists, that it's suitable for running but I didn't know it THAT amazing. It has a structure of the english landscape garden, I really had the feeling if there weren't the screaming children and dogs that I found myself in Pride and Prejudice. The photos were taken in this beautiful lake/pond area. Well, I insisted I must sit on the bridge or otherwise the photos won't be great. The photos are pretty cool...but my trousers aren't LOL.  


Už je to skoro měsíc, co bydlím v Praze a za tu dobu jsem se vůbec nedostala k tomu, abych se šla projít. Od té doby co jsem se sem přistěhovala jsem pořád jenom běhala a sháněla věci do našeho miniaturního bytečku, psala eseje nebo četla mind blowing texty do školy - teď si všichni přečteme A Modest Proposal od Jonathana Swifta - a neměla jsem vůbec čas objevit nějaká hezká místa. V pondělí jsme KONEČNĚ šly s kamarádkou na procházku do Stromovky. Že Stromovka existuje jsem samozřejmě věděla, i to, že je hodně oblíbená u běžců, ale že je TAK nádherná. Je to typický anglický park a kdyby nebylo těch řvoucích dětí a psů připadala jsem si tam úplně jako v Pýše a předsudku. Fotky jsme fotily v téhle nádherné jezerní části. No, samozřejmě jsem trvala na tom, že si musím sednout na ten mostík, protože jinak ty nebudou stát za to. Fotky vypadají fakt skvělě... pravda je, že moje kalhoty jsou v o dost horším stavu. LOL.


coat Mango
jumper Lindex Pink Collection
bag Mango
trousers Lindex
shoes Vagabond
scarf Reserved

PS: Do you sometimes have photos that would make a perfect GIF? I HAVE THEM!





No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a message