READY TO WRECK!

21/08/2014



Chtěla jsem tomu vzdorovat, ale nepovedlo se. Wreck this journal mne přitahoval magnetickou silou a nakonec jsem si ho 19. srpna odnesla z Neoluxoru :D. Od té doby ho tahám všude sebou a kreslím a kreslím a kreslím... Dřív jsem také kreslila do sešitů, bohužel do těch školních kam to nebylo nejvhodnější. Teď mám do čeho kreslit a ještě s tím mám na každé stránce inspiraci, co kreslit. 

Wreck this journal je plný šílených úkolů a výzev a vlastně jediným cílem tohoto počínání je ho zdemolovat. Zatím se k němu chovám opatrně, asi tak jako když si koupíte nový telefon - ze začátku ho úpěnlivě hlídáte a po roce už ani neřešíte, že zase spadl na zem. 
Jediné co bych Journalu vytkla, je papír. Hrozně rychle se propíjí, takže používat vodovky je skoro nemožné :-./ Pod stránku si vždycky dám čtvrtku, ale i tak je celá další stránka nepoužitelná. Jdou používat vodou rozmývatelné pastelky za předpokladu, že se nepoužije moc vody :).
Veškeré aktivity s Journalem sdílím na instagramu, twitteru a tumblr :)


Můj úplně první úkol - Crack the spine. Hřbet knihy jsem lámala s těžkým srdcem...


Stránku jsem natřela inkoustem a - propilo se to -_-. Stránky jsou fakt jak piják. Tady jsem se nechala inspirovat Malým princem. Měla jsem na stránce propíchat díry na vyznačených místech. Ta místa mi hodně připomínala hvězdy na obloze. A Malý princ žil na hvězdě. 



No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a message