FASHION CHALLENGE

20/04/2014



Už dlouho jsem se chtěla zúčastnit Fashion Challenge, ale stále jsem nenacházela ve své skříni vhodné kousky. A pak přišla dubnová Fashion Challenge se sukněmi. Dlouho jsem váhala, nemám totiž jedinou padnoucí sukni. Ale nakonec jsem si oblékla svou klasickou černou :D Ten den nám v Ostrově pršelo a byla zima, proto jsem si vzala holínky. Nedokážu si ani představit, že bych šla do deště bez nich! :)
~
For a long time I wanted to take a part in Fashion Challenge but I couldn't find any suitable piece of clothing. And than an April Fashion Challenge came with skirts. It was again quite challenging for me because I haven't got any skirt which would perfectly fit me. But I put on my classic black skirt :D. 
In the time of shooting we had a rainy cold day so i wore my wellies. I can't imagine walking in a rain without them! :)


skirt Mango
blazer Hennes & Mauritz
wellies Hunter
scarf vintage

photos Eva Pincová

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a message